گروه بزرگ ایران میل
دانلود Free Download Manager v3.8 build 1173 - نرم افزار مدیریت دانلود
Free Download Manager

یا FDN یکی از

نرم افزار

ها قدرتمند در زمینه مدیریت

دانلود

است که با یک رابط کاربری واضح، شیوه ای خاص و استفاده آسان در مدیریت دانلودهایی که از

اینترنت

دارید برای شما بسیار مفید خواهد بود. FDN نرم افزاری 100% مطمعن و یک برنامه منبع باز تحت مجوز GPL است. Free Download Manager تمام ویژگی هایی که شما از یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند انتظار دارید را برای شما فراهم نموده است که از میان آن ها می توان به دانلود از تورنت، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل، دانلود ویدئو های فلش، بهینه سازی سرعت اینترنت، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و... اشاره نمود. علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده، FDN با تقسیم کردن فایل های دانلودی به چندین قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه، باعث افزایش سرعت دانلود تا 600 برابر خواهد شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود DiskAid v5.09 - نرم افزار انتقال فایل از ابزار های iPod ،iPad و iPhone به کامپیوتر

DiskAid نرم افزاری است که برای دسترسی به سیستم فایل ابزار هایی چون: iPo ،iPad و iPhone طراحی شده است. این نرم افزار امکان انتقال پیام های متنی را از ابزار های یاد شده به کامپیوتر فراهم می آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل ها و یا پوشه های موجود بر روی ابزار های گفته شده را مستقیماً از طریق کامپیوتر خود، تغییر نام دهید، ویرایش کرده و یا کپی کنید. تنها کافیست این ابزار را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و از یک راه امن و مطمئن برای دسترسی به فایل ها و پوشه های موجود بر روی آنها بهره مند شوید. این نرم افزار با استفاده از FileApp یا FileApp Pro امکان دسترسی سریع به فایل ها و پوشه های موجود بر روی ابزار های گفته شده را امکان پذیر می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
والپیپر های زیبا به همراه تقویم دی ماه 1390

این بار شاهد سری بیست و یکم از والپیپر های زیبا به همراه تقویم ویژه دی ماه سال 1390 می باشد. کاربران می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود این والپیپر ها را دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، امید است این بخش نیز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این بخش تازه داشتید در ادامه با در جریان بگذارید. با توجه به مشکل سرعت کاربران و پیشنهادات دریافت شده، برای هر سایز از والپیپر های فوق لینک دریافت جداگانه قرار دادیم تا به راحتی و بدون صرف زمان والپپیر مورد نظر خود را دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:والپیپر,والپیپر جدید,والپیپر با حال,
ارسال توسط محمد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 20346
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


&autostart=1&autoreplay=1&showtime=1&volume=100&volumecolor=0xBE7FAB&equalizercolor=0xBE7FAB&theme=violet" />

iran mail group